MP3 Player

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Ogłoszenie parafialne.

Cześć i witam.
Na samym początku tegoż ważnego info chciałam was wszystkich moooooooooooooocno przeprosić, niestety ale wyszło tak nie fajnie ,że w ogóle  nie miałam czasu  na pisanie bloga. Jeśli chodzi o wasze pytania "Kiedy będzie BYMW?" to odpowiadam prosto z mostu....NIE WIEM...tak się nie przyjemnie złożyło ,że mam szlaban na komputer tak ,więc jeszcze jakiś czas będziecie musieli poczekać na następny rozdział :/ miałam też szansę na pisanie rozdziałów na telefonie, ale musiały znaleźć się oczywiście przeciwności losu i coś się na tym tel spieprzyło że nie da się w ogóle zalogować na bloggera ;-; ale będę dalej próbować by dla was napisać ten 4 rozdział. AAA...jak mogłabym zapomnieć, jeśli chodzi o komentarze, chciałabym was poprosić byście komentowali pod każdym rozdziałem, może być to cokolwiek, kropka, przecinek COKOLWIEK. To was nic nie kosztuje a mi dodaje duuuuuuuuuuuużą motywację do dalszego pisania. 


Jak pod tym postem będzie min. 5 komentarzy to będzie następny rozdział :D

Lots of Love
wasza blogerka <333

2 komentarze:

  1. Myślałam że nie dodasz xD Miejmy nadzieję że będzie 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanko dodawaj mi tu rozdział, proszę bardzo uprzejmie:*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy