MP3 Player

poniedziałek, 9 lutego 2015

Rozdział 4

Obudziły mnie promyki słońca przechodzące przez okno zasłonięte poniekąd zasłoną. Gdy zamierzałam wstać by się wyszykować okazało się że "coś " stoi mi na drodze w wykonaniu tej czynności. Chcąc zobaczyć kto jest sprawcą dzięki któremu jestem przygwożdżona do łóżka i nie mam jak wstać patrzę w dół i to co widzę zawiera mi dech w piersi na ten widok. Widząc "kolegę" z upojnego wczorajszego wieczoru z rozczochranymi, seksownymi włosami,  przymkniętymi oczami i pełnymi malinowymi ustami, które były lekko rozchylone zaczęłam się zastanawiać jakim cudem taki seksowny facet nie ma jeszcze dziewczyny? !?! To jest nie możliwe, nie mogę w to uwierzyć. Gdy tak  tym rozmyślałam nie zorientowałam się że Zayn już się obudził i wlepia we mnie te swoje piękne jak ocean z zachodzącym słońcem w tle oczy. Poczułam gorąco na policzkach i automatycznie moje ręce powędrowały do twarzy, żeby zakryć wypieki. Po dosłownie sekundzie poczułam duże dłonie na moich na co natychmiastowo się wzdrygnęłam.
-Nie zakrywaj twarzy. Urocze jest to że się rumienisz, wyglądasz wtedy słodko-powiedział to z lekką chrypką przez co dostałam przyjemnych dreszczy w dole kręgosłupa.
-Dzię-dziękuje-odkrywając trochę twarzy uśmiechnęłam się do niego lekko na co on odpowiedział tym samym.
-Jakie mamy na dzisiaj plany? - zapytał się mnie z tym łobuzerskim uśmieszkiem na twarzy.
Jakie plany? CO?!?!

《》《》《》《》《》《》《》《》《》
Przepraszam was moi mili, że dzisiaj rozdział taki krótki, ale cóż ...weny zabrakło i jakieś takie wypociny tu chlapnełam xd Tak wgl to znacie łaskę pana, że wgl jest rozdział. ..bo jasno napisałam pod rozdziałem poprzednim, że musi być minimum 5 komentarzy, żebym opublikowała nowy rozdział,  więc powinniście mi stopy całować hahahha xd taki żarcik :* zapraszam na moje opowiadanie o Bradley'u Simpson'ie z The Vamps.

Na wattpad:
LINK
Na blogger:
LINK
Proszę o pokazanie, że czytacie moje opowiadania ...pamiętajcie,  komentarz=motywacja do dalszego pisania !!

2 komentarze = next

1 komentarz:

Obserwatorzy